جهت دریافت کدانواع ریبون ریماتولز کلیک کنید:http://rimatools.blogfa.com/
نماز::.|ستون دین::.

نماز
















كیفیت نمازهای هدیه
روایت شده از معصومین ـ علیهم السّلام ـ ، كسی كه روز جمعه هشت ركعت نماز گزارد، یعنی بعد از هر دو ركعت سلام بگوید. چهار ركعت آن را هدیه به حضرت رسول ـ صلّی الله علیه و آله ـ كند و چهار ركعت دیگر را به حضرت فاطمه ـ سلام الله علیها ـ هدیه نماید.
و در روز شنبه چهار ركعت بخواند و به حضرت امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ هدیه نماید.
هم چنین هر روز از هفته را چهار ركعت بخواند و به امامی هدیه كند به ترتیب آنها تا آن كه در روز پنجشنبه چهار ركعت هدیه به جعفر صادق ـ علیه السّلام ـ گرداند.
باز در روز جمعه هشت ركعت نماز بخواند، چهار ركعت آن را هدیه حضرت رسول ـ صلّی الله علیه و آله ـ و چهار ركعت دیگر هدیه به حضرت فاطمه ـ سلام الله علیها ـ گرداند.
و در روز شنبه چهار ركعت هدیه به حضرت امام موسی ـ علیه السّلام ـ كند و هم چنین هر روز چهار ركعت نماز بخواند و به امامی هدیه نماید، به ترتیب تا روز پنج شنبه چهار ركعت را هدیه امام عصر (عج) گرداند و مابین هر دو ركعت از این نمازها این دعا را بخواند: «اللّهمّ انتَ السّلام و منك السّلامُ» كه در مفاتیح الجنان ذكر شده است.


 . مفاتیح الجنان، ص 388.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:نماز هدیه به معصومین(ع) , انواع نماز ها , آموزش نماز , نماز , وبلاگ نماز,سـاعت 21:11 نويسنده محمد محمودی

яima